الأحد، 11 مايو 2008

حكايات ابله فضيله

عرب شير! - مركز التحميل



ياولاد ياولاد ....وتعالوا معايه
علشان نسمع أبله فضيله ...وهتحكلنا حكاية جميلة
وتخلينا وتهنينا وتنادينا بأحلى أسامينا
أبله ...أبله فضيله عرب شير! - مركز التحميل


طبعا كلنا نعرف الاغنيه دى


كل يوم الصبح فى اذاعة البرنامج العامعرب شير! - مركز التحميل ... الساعه 9 ونص
اجيال كتير اتربت على حكيات ابله فضيله
انا من الناس دى
كنت بستنى كل يوم حدوته ابله فضيله عرب شير! - مركز التحميل
كان بيشدنى جدا صوتها الهادئ ......... صوت رقيق فيه حنان يشد الطفل بطريقه غريبه
افتكر كويس كانت بتقول ايه اخر كل حلقه


عرب شير! - مركز التحميل

حابيبى الحلوين بكره ان شاء الله وفى نفس المعاد ال هيجى فينا هيفرح بالغنوه ويتسلى بالحدوته هقولكم ايه ..... توته توته .... غنوه وحدوته


عرب شير! - مركز التحميل



دورت على الحواديت دى ولقيت فعلا حلقات لابله فضيله حلقات كامله من مقدمه وحدوته واغنيه ونهايه
التحميل بمجرد الضغط على اسم الحكايه بتدخل موقع الرفع
اتمنى انها تعجبكم

عرب شير! - مركز التحميل



حدوتة ماما وتلات اخوات

حدوتة الأرنب والتعلب

حدوتة التلات اخوات


حدوتة الفلاح و التاجر

حدوتة البطة


حدوتة ستي الفلاحة

حدوتة ست الحسن سينا

حدوتة ملك من ملوك الزمان

حدوتة الفقير و العقل


حدوتة الغلط



عرب شير! - مركز التحميل


يارب تعجبكم الحواديت

وانتظرونى فى البوست الجديد

هتوحشونى

عرب شير! - مركز التحميل




هناك 20 تعليقًا:

كلام على بلاطة يقول...

بعد ما بقيت جد رجعتينى طفل تانى
ربنا يسامحك
وانا اشكرك لان اجمل لحظاتى انا بالاعب حفيدى
عقبال كل الناس
امين

Unknown يقول...

بجد مش عارفة اقول اية انا سعيدة جدا بالحلقات دة زى سعادتى زمان وانا بسمعها ميرسى ليكى بجد

بنوته يقول...

اهلا امواج و مبروك على المدونه الجديده معلش جات متاخره شويه عشان مش كنت على النت بقالى فترة يا رب تكونى لسه فكرانى يا حبوب و احلى شئ انك تفضل طفل من جواك على طول لانها الحاجه الوحيده البريئه اللى فى حياتنا
تحياتى ليكى

موجه يقول...

كلام على بلاطه
ربنا يخليلك احفادك ويفرحك بيهم يارب
نورت مدونتى
وخد ليهم بقى الاغانى ولسه هنزل كليبات كمان اتفقنا

**********

ايويه
نورتينى ياجميل فى المندونه وشكرا على مرورك الجميل

*********

بنوته
طبعا فكراكى ياجميل
نورتينى فى المدونه الجميله
بجد سعيده بوجودك هنا
على فكره بجد فكرة المدونه دى جت فى دماغى من يوم ما نزلتى كليبات اطفال زمان عندك وانا دخلت رديت عليكى بلينكات اغانى اطفال
يعنى انتى ياستى ال الهمتينى الفكره شوفتى بقى
نورتينى ياجميل

زيزو الشقى يقول...

شكرا لكى جدا على

متابعة مدونتى

تحياتى و أحتراماتى

عز الدين


سلااااام يا أموااااااااج

tarek alghnam يقول...

شكرا على البرنامج الرائع اللى تربى علية كتير من الاجيال
تقبلى تحياتى
وادعوكى لزيارة مدونتى المتواضعة
ودمتى بود

زيزو الشقى يقول...

كتبت احد موضوعاتى وسوف ترى افكارى

تحياتى

عز

سلاااااااام

زيزو الشقى يقول...

امواج

شكرا على هذه الزيارة

انا صلحتها انا عندى 13 سنة

شفـقــة و إحســــان يقول...

فكرتينا بايام زمان وحلاوتها

شفـقــة و إحســــان يقول...

انتى مختفية فين؟وحشتينا

امواج يقول...

شفقه واحسان
شكرا على السؤال بجد اسعدنى
معلش انا كنت تعبانه قوى الفتره ال فاتت خلصتلى كام انبوبة اكسوجين على كام حقنه كده على الماشى هههههههه والنت اليومين دول فاصل عندى كمان وعد اول ما يرجع هكتب بوستات تانى فى المدونه وافوق ليها
وبجد سعيده للسؤال جدا

شفـقــة و إحســــان يقول...

الف مليون سلامة...ان شاء الله تعيشى لحد ما تشوفى ولاد ولاد ولادك.

غير معرف يقول...

واللهى كنت بموت فيها وانا طفله

بس اوى تفهمى كلامى انى كبرت

لا هى اللى مش عادت بتيجى

جميل يا موجه

أحمد بكر يقول...

ايييييييييه ده
مش ممكن تحفه انا مش عايز اخرج من المونه و عمال ادحك و حاسس انى عاوز اتنطط و العب فى المونه
ازيك ايه الاخبار بقالك كتير مش بتزورينى
انا راجع مدونتك اسمع الغنوه تانى و اشوف الحجات الى بتتنطط
باى

موجه يقول...

اهلا بيكم ياجماعه
شفقه واحسان سعيده للسؤال بجد
والمجهول والنبى ابقى اكتب اسمك ههههههه
Baker
العب براحتك يارب تكون عجبتك
ومعلش الفتره دى تعبانه شويه والنت عندى كان فاصل فمش عارفه اتابع المدونات كويس اعزرونى

شفـقــة و إحســــان يقول...

ايه الصفحة العسل دى رجعتى الواحد لذكريات الطفوله المشردة

فارس بلا جواد يقول...

مدونه روعه يا امواج
تقبلى تحياتى

شفـقــة و إحســــان يقول...

رجعتينا لايام الطفولة البريئة اللى ما بقاش منها دلوقتى
الصفحة تجنن

محمد يقول...

شكرا على الحواديت رغم اني شاب ولسه ما عندي اولاد بس بحب حواديت أبله فضيله وبيعجبني طريقتها جداً وكيف بتبدأ الموضوع بطريقة لذيذة جدا بجد شكرا شكرا شكرا على المجهود ده

Maryama Qandil يقول...

انا سمعت عنها من اصحابي في الكلية بس عمري ما سمعتها
شكلي فاتتني مغامرات طفولية
بلوجة برئية اطفالي اووي...حلووة على فكرة
:)

Free Baby Roll ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com