السبت، 3 مايو 2008

صور اطفال متحركه رقيقه مووووووت

حبيت ابدأ مدونتى بصور اطفال رقيقه
بجد احترت ابدا بايه
قولت اجمع لكم صور شقيه شويه لان جهازى مليان كتيييييييييييييييييير
يارب تعجبكم



عرب شير! - مركز التحميل

عرب شير! - مركز التحميل


عرب شير! - مركز التحميل

عرب شير! - مركز التحميل

عرب شير! - مركز التحميل

عرب شير! - مركز التحميل

عرب شير! - مركز التحميل

عرب شير! - مركز التحميل

عرب شير! - مركز التحميل

عرب شير! - مركز التحميل

عرب شير! - مركز التحميل

عرب شير! - مركز التحميل

عندى كتير


استنونى


ويارب تعجبكم

وياريت ال عنده فكره للمدونه يقولها

هستناكم


عرب شير! - مركز التحميل




هناك 17 تعليقًا:

Miss. Sosa يقول...

السلام عليكم

أحييكي على فكرة المدونة والهدف منها
بجد فكرة جميلة اوي من انسانه نقية اوي .. يا ريتنا فضلنا اطفال بطيبتنا وبراءتنا بعيد عن مشاكل الدنيا وهمومها .

الصور جميلة جدا اشكرك عليها

تقبلي مروري وتحياتي

غير معرف يقول...

حلوة اوى اوى المدونة دى يامى بجد والله تعرفى كنت لسة بفكر امبارح اشترى مكعبات وبازل اة والله تقريبا غيرت من ولاد ولاد صاحبة ماما امممممممممممممم

سندريلا

غير معرف يقول...

يتفتكري يعني مين هيدخل المدونة دي ؟ انا بعد الشر ابتاااااااااااااا
عسوولة يا مي بس انا طموحي اكبر من كده هههههههههههههه
لا والله احسنتي بجد
ملوكة بدلع نفسي هههههههه

موجه يقول...

Miss. Sosa
سعيده بجد باول زياره ليكى فى مدونتى وانها تكون اول تعليق
شكرا ياجميل

************

سندريلا
شكرا على مرورك ياقمر وممكن اجبلك المكعبات انا

************
ملكه
ميرسى ياغاده على كلامك هههههههههه الجميل
نورتينى ياقمر

عبدالرحمن الشافعي يقول...

أول زيارة ...
هيه
هيه
انا فرحت والله ....لما سمعت إنك عملتي مدونة جديدة
.......
اله فرحت
بس إتخضيت لما شوفت ظغسمها ...
بس فكرتها حلوة قوي
وبالذات
التصميم بتاع المدونة ...
جاااااااااااااااااامد
وشكرا على صور الأطفال .......
تحياتي لكي

غير معرف يقول...

جميله اوى مدونة الاطفال دى وربنا يكتر من الاطفال

فين اغنية ظاظا بظاظا

موجه يقول...

ميرسى ياعبد الرحمن
نورت المدونه ويارب تعجبك

*************

بالنسبه للاغنيه ظاظا
فوعد وعد يعنى هنزلها والله
بس لما ارفعها بس

غير معرف يقول...

ميرسى ليكى ياموجه ادينى مستنى اغنية ظاظا وجرجير

وياريت اغنية سندباد

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

مبروك المدونه الجديده و تتربى فى عزك ان شاء الله
انا باموت فى اغانى صفاء ابو السعود زمان ياريت تجيبيها و اغانى اجمل الزهور
بتاع ماما نجوى

موجه يقول...

من عنيا يا صيدلانيه اغانى صفاء عندى كلها بس ماما نجوه لسه هدور عليها
من عنيا الاتنين
وتسلميلى على زيارتك لمدونتى دى

Rooody يقول...

مرسي اوى على الفكره الروعه دى انا بمووووت فى الاطفال وكويس ان فى حد عملهم مدونه خاصه بيهم علشان ارجع بالذكريات وافتكر ايام زمان وان شاء انا هزوركم كتير بس ممكن تحطى اغانى كتير تشتغل ورا بعضها كده على طول بدل اغنيه واحده يعنى لو سمحتى واحب اشكرك تانى

Rooody يقول...

مرسي اوى على الفكره الروعه دى انا بمووووت فى الاطفال وكويس ان فى حد عملهم مدونه خاصه بيهم علشان ارجع بالذكريات وافتكر ايام زمان وان شاء انا هزوركم كتير بس ممكن تحطى اغانى كتير تشتغل ورا بعضها كده على طول بدل اغنيه واحده يعنى لو سمحتى واحب اشكرك تانى

Rooody يقول...

سورى انا قصدى ان شاء الله بس مش عارفه ازاى نسيت اكتبها ماعلينا المهم صلحت غلطتى

غير معرف يقول...

ممكن اضافتي
7anna_khair@live.com
7anna_khair@live.com
7anna_khair@live.com
7anna_khair@live.com
7anna_khair@live.com
7anna_khair@live.com
7anna_khair@live.com
7anna_khair@live.com
7anna_khair@live.com
7anna_khair@live.com
7anna_khair@live.com

sweety يقول...

انا بجد حبيت الموقع جد_ بس انا مش عارفة اشوف الصور خالص

sweety يقول...

انا بجد حبيت الموقع جد_ بس انا مش عارفة اشوف الصور خالص

سندريلا يقول...

انا بجد قرفانه ... اكيد عارفه ليه ..

Free Baby Roll ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com